نخستین محفل قرآنی در امامزاده هلال(ع) + عکس
کد خبر: 3631323
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

نخستین محفل قرآنی در امامزاده هلال(ع) + عکس

گروه جلسات و محافل: نخستین محفل قرآنی با حضور حافظان و مربیان حفظ در دارالقرآن حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین محفل حافظان قرآن با حضور مربیان و حافظان کلاس‌های مختلف این مجمع شب گذشته، 24 مردادماه در دارالقرآن حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.

این محفل با هدف توسعه دانش و آگاهی حافظان قرآن، کسب مهارت‌ و دانش‌های جدید و ایجاد انگیزه در حافظان جهت تشکیل جلسات حفظ با تلاوت دسته جمعی حفاظ قرآن آغاز شد و حافظان بخشی از قرآن را به صورت آیه‌ای و از حفظ تلاوت کردند.

نخستین محفل دورهمی قرآنی در امامزاده هلال(ع)+عکس

در ادامه محمدجواد نصیری‌آرانی، حافظ و قاری ممتاز کشوری و نفر اول قرائت ترتیل مسابقات کشوری اوقاف در سال ۹۵ به تلاوت مجلسی پرداخت و مستمعین با تشویق‌های قرآنی از این تلاوت زیبا استقبال کردند.

مسابقه حفظ با هدف آشنایی و آمادگی حفاظ با مسابقات از دیگر برنامه‌های این گردهمایی قرآنی بود که طی آن پنج نفر از حافظان به نمایندگی از کلاس‌های مختلف حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند و مجتبی وشادی در بخش حُسن حفظ و محمدجواد نصیری در بخش صوت و لحن داوری این برنامه و کارشناسی آن را برعهده داشتند و در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

نخستین محفل دورهمی قرآنی در امامزاده هلال(ع)+عکس

این جلسات به صورت ماهانه در  دارالقرآن الکریم حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار خواهد شد.

آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

captcha