جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت برگزار شد
کد خبر: 3631368
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
در شهرستان جاجرم؛

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت برگزار شد

گروه اجتماعی: جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور امام جمعه شهرستان جاجرم، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست اداره تبلیغات اسلامی و دیگر روسای ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان جاجرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت بیان کرد: در قرآن کریم آیه سوره ٦٧ و ٦٨ سوره مائده به رسالت بررگ پیامبر اشاره می کند و می گوید ای پیامبر ابلاغ غدیر را انجام بده اگر انجام ندهی رسالتت را انجام نداده ای.

وی با بیان اینکه همه بشریت مخاطب این دو آیه هستند گفت: اگر بشریت اعتقاد به ولایت امیرالمومنین علی (ع) نداشته باشد هیچ هویتی ندارند.

موسوی با اشاره به اینکه عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد است گفت: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) یکی از افضلترین اعیاد عید غدیر است.

 وی با اشاره به اینکه عید قربان تا غدیر دهه امامت و ولایت است تصریح کرد: عمل حضرت ابراهیم برای ذبح فرزندش حضرت اسماعیل یکی بزرگترین تمرین ولایت پذیری را به  ما می دهد.

وی در ادامه به تشریح برنامه ابلاغی دهه امامت و ولایت پرداخت و در ادامه دبیران ستاد جلسه و مدیران ادارات شهرستان در راستای برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت به تبادل نظر پرداختند.

captcha