برگزاری دوره رایگان آموزش قرآن ویژه کودکان اراکی
کد خبر: 3631433
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

برگزاری دوره رایگان آموزش قرآن ویژه کودکان اراکی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برگزاری دوره رایگان آموزش قرآن ویژه کودکان خبر داد.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت:  کلاس‌های قرآن ویژه خردسالان و کودکان در فرهنگسرای شهر واقع در شهرصنعتی اراک در حال برگزاری است. 
وی تصریح کرد: دوره‌های آموزش قرآن ویژه کودکان 4تا 7 سال و کودکان 8تا 11 سال برگزار می‌شود، در این دوره‌ها از مربیان مورد تأیید حوزه علمیه استفاده شده است. دانش‌آموزان در رشته‌های روخوانی و روان خوانی آموزش می‌بینند و خردسالان نیز با استفاده از فن نقاشی با مضامین قرآنی آشنا می‌شوند و سوره های کوچک قرآن را حفظ می‌کنند. 
حسنی ادامه داد:  دوره آموزش قرآن از ابتدای مردادماه با حضور 18 نفر از کودکان و 12 نفر از خردسالان آغاز شده است. حضور در این دوره‌ها رایگان است و تا اواسط شهریورماه ادامه دارد. در این دوره‌ها از قرآن‌آموزان آزمون گرفته نمی‌شود درواقع هدف ما فقط تشویق کودکان به فراگیری مبانی دینی و نهادینه شدن سبک زندگی قرآنی است. 
وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های مفاهیم پیشرفته با حضور استاد نظام آبادی از اساتید حوزه ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های این سازمان است، افرادی که در دوره مفاهیم پیشرفته حضور دارند باید دوره مقدماتی را گذرانده باشند و توسط استاد مربوطه سطح سنجی شوند.دوره آموزش روخوانی و روان خوانی ویژه بانوان نیز برگزار می‌شود.
captcha