برپایی مسابقات جشنواره قرآنی «منهاج» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3631445
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

برپایی مسابقات جشنواره قرآنی «منهاج» در چهارمحال و بختیاری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسابقات رشته قرائت و حفظ جشنواره استانی «منهاج» با محوریت سوره مبارکه «مومنون»، 26 مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقات رشته قرائت و حفظ جشنواره استانی «منهاج» با محوریت سوره مبارکه «مومنون»، به صورت همزمان، پنجشنبه 26 مرداد ماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و اتحادیه مؤسسات قرآنی در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری برگزار می‌شود که مرحله اول در تاریخ 10 مرداد ماه انجام شد.

پس از برپایی مسابقات کتبی رشته حفظ و قرائت، مؤسسات قرآنی برترین‌ها را به دبیرخانه معرفی کرده و در تاریخ 2 شهریور ماه به صورت همزمان، قرآنیان و مربیان مؤسسات قرآنی در رشته‌های حفظ و قرائت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله کتبی رشته تفسیر قرآن به صورت همزمان در همه شهرستان‌های استان در تاریخ نهم شهریور ماه برگزار می‌شود که هر شهرستان، سه نفر برتر را معرفی می‌کند.

رشته‌های فیلم کوتاه، پژوهش و تحقیق نیز در پایان شهریور ماه با حضور متسابقین برپا خواهد شد. در بخش تفسیر در سال گذشته تعداد 1200 نفر شرکت کردند که امسال نیز در رشته تفسیر سوره مومنون، قریب به 3 هزار نفر حضور دارند.

captcha