جلسه مسئولان اوقاف خراسان شمالی با رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد
کد خبر: 3631480
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

جلسه مسئولان اوقاف خراسان شمالی با رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد

گروه معارف: جلسه مسئولان اوقاف استان با رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با هدف گسترش فعالیتهای قرآنی و استفاده از ظرفیت دو دستگاه در اجرای برنامه ای فرهنگی سازمان اوقاف برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عموی اداره کل اوقاف وا مور خیریه  خراسان شمالی ،جلسه مسئولان اوقاف استان با ریئس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با هدف گسترش فعالیتهای قرآنی و استفاده از ظرفیت دو دستگاه در اجرای برنامه ای فرهنگی سازمان اوقاف  برگزار شد.
حجت الاسلام مهدوی پور رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد در این جلسه با اشاره به اینکه حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و دانشگاه علوم قرآنی می باشد و اوقاف و دانشکده علوم قرآنی هردو از یک خانواده هستند گفت: در راستای فرمایشات ریاست محترم سازمان در استفاده از ظرفیت دو دستگاه در پیشبرد برنامه ای سازمان در زمینه قرآنی و فرهنگی و متقابلا کمک اوقاف به دانشکده قرآنی مواردی را ذکر کردند و خواستار همکاری جدی و نزدیک این دو دستگاه شدند.
حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان نیز با تاکید بر گسترش تعاملات فی ما بین گفت: از هر دستگاه یک نفر به عنوان نماینده تام الاختیار معرفی تا موضوعات مشترک را احصاء و جلسات را
پیگیری و مواردی اجرایی را انجام تا اهداف مورد نظر ریاست محترم سازمان محقق شود.
حجت الاسلام آسوده رئیس اداره اوقاف بجنورد نیز در این جلسه گفت: تا کنون جلسات متعددی با دانشکده علوم قرآنی برگزار و همکاریهای خوبی در برگزاری برنامه های قرآنی و برگزاری محافل انس و اجرای طرح بصیرت عاشورایی و... و حضور دانشجویان در اجرای برنامه ای فرهنگی در امامزادگان شهرستان داشته ایم که البته کافی نبوده نیازمند تعاملات و همکاری های بیشتر می باشد.
captcha