«سرباز کوچک» را با محوریت کودکان سوری می‌سازم
کد خبر: 3631569
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
یک انیماتور:

«سرباز کوچک» را با محوریت کودکان سوری می‌سازم

گروه هنر: یک فیلمساز انیمیشن گفت: اینمیشن «سرباز کوچک» عنوان یک کار با محوریت کودکان سوری است و از دردهای آنها سخن ‌می‌گوید.

حسین صفارزادگان، انیماتور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر خود در حوزه انیمیشن چنین توضیح داد: هم اکنون در حال ساخت یک انیمیشن 3 دقیقه‌ای با عنوان «سرباز کوچک» هستم که در آن به موضوع سوریه پرداخته خواهد شد.

وی افزود: قصه این کار کوتاه درباره یک پسر بچه است که به یاد می‌آورد در گذشته چه زندگی راحتی داشته و امروز به دست گروه‌های تکفیری چه سختی‌هایی را متحمل شده است. در این کار بخشی از جنایات داعش تصویر می‌شود.

این فیلمساز ادامه داد: این فیلم انیمیشن را برای نمایش در جشنواره‌های خارجی ساخته‌ام تا بتوانم گوشه‌ای از آنچه که بر کودکان سوری واقع شده را به تصویر کشم. این فیلم کوتاه را مهرداد اخوان نویسندگی کرده و من به عنوان کارگردان در کار حضور خواهم داشت.

صفارزادگان در پایان خبر خود آورده است: ساخت این انیمیشن یک ماه پیش آغاز شده و به احتمال زیاد تا دو ماه دیگر  کار ساخت آن به پایان خواهد رسید. این انیمیشن را با حمایت هیچ نهاد دولتی نمی‌سازم، بلکه آنچه خلق می‌کنم تنها با تکیه بر دغدغه‌های قلبی خودم است.
captcha