ضرورت به‌کارگیری مؤلفه‌های گفتمان دفاع مقدس
کد خبر: 3631593
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

ضرورت به‌کارگیری مؤلفه‌های گفتمان دفاع مقدس

گروه فرهنگی: معاون استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری مؤلفه‌های گفتمان دفاع مقدس و این‌که این مؤلفه‌ها می‌توانند رفع‌کننده‌ی بسیاری از مشکلات روزانه باشند، اظهارکرد: با توجه به این‌که لرستان از معبر گردشگری باید به مقصد گردشگری تبدیل شود بایستی گردشگری دفاع مقدس را نیز مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز، 26 مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: صیانت از فرهنگ دفاع مقدس وظیفه ذاتی و انسانی ماست و باید ارزش آن‌را بدانیم.
وی مؤلفه‌های فرهنگی دفاع مقدس را راه‌حل رفع بسیاری از مشکلات امروز دانست و تصریح کرد:  قناعت، ساده‌زیستی، ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی مؤلفه‌های فرهنگی دفاع مقدس هستند.
خجسته‌پور با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری مؤلفه‌های گفتمان دفاع مقدس، افزود: اگر مؤلفه‌های دفاع مقدس به‌‌‌صورت کامل به‌کار گرفته شوند می‌توانند رفع‌کننده‌ی بسیاری از مشکلات روزانه باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس از آنجایی‌که یک گفتمان ملی بود، مردم از همه اقشار و صنوف اجتماعی در آن حضور داشتند.
وی عنوان کرد: رئیس‌ جمهور و معاون اول ریاست ‌جمهوری به همه وزارت‌خانه‌ها دستور داده‌اند برای برگزاری هفته دفاع مقدس همکاری‌های لازم را داشته باشند.
خجسته‌پور بیان کرد :در منطقه مسکن مهر خرم‌آباد برای آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک نمایشگاه ساخته می‌شود که این به‌عنوان یک زیرساخت فرهنگی دفاع مقدس باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، افزود: با توجه به این‌که لرستان از معبر گردشگری باید به مقصد گردشگری تبدیل شود بایستی گردشگری دفاع مقدس را نیز مدنظر قرار دهیم.
وی گفت: در سال‏های اخیر تاکیدات مقام معظم رهبری روی بحث اقتصاد مقاومتی است و چنانچه این شعار اقتصاد مقاومتی و سایر راهبردهای نظام اسلامی را با توجه به الگوگیری از دفاع مقدس به گفتمان مردمی تبدیل کنیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
captcha