حضور قاریان نوجوان طرح ملی تلاوت در جلسات سنتی
کد خبر: 3631603
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱

حضور قاریان نوجوان طرح ملی تلاوت در جلسات سنتی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قاریان نوجوان طرح ملی تلاوت در جلسات خانگی به همراه پیشکسوتان قرآنی به تلاوت کلام الله می‌پردازند.

محمد‌هادی زاهدی‌مقدم، مدیر آموزشگاه صراط در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: به منظور تقویت هر چه بیشتر نوجوانان طرح ملی تلاوت، مؤسسه صراط تدابیری اتخاذ کرده است که بتواند سطح تلاوت آنان را به کمیت و کیفیت خود برساند.

وی ادامه داد: بر این اساس، جلسات خانگی قرآن کریم به منظور بهره مندی نوجوانان با تلاوت قرآن و اصول قرائت، هر دو هفته یکبار روز یکشنبه به همراه خانواده خود در جلسات سنتی خانگی حضور یافته و در محضر اساتیدی مانند حسندخت مشهدی و علی احمد آبادی به قرائت می‌پردازند.

زاهدی‌مقدم افزود: این جلسات در ایام ماه رمضان هر هفته برگزار می‌شد که تعداد50 نفر در آن شرکت می‌کردند اما در حال حاضر به دلیل شرایط دانش‌آموزان، این جلسات به صورت دو هفته یکبار ، گاها با حضور برخی از مسئولان معاونت قرآنی استان از ساعت 8:30 تا 10:30 برگزار می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: بنده در این جلسات شرکت می‌کنم و به عنوان کارشناس به روند برپایی این جلسات با کیفیت و کمیت عالی نظارت دارم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۱
0
0
حضور قاریان نوجوان نشانه علاقه آنها به جلسات را نشان می‌دهد
captcha