استان گیلان 2 هزار و 642 آزاده سرافراز دارد
کد خبر: 3631663
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

استان گیلان 2 هزار و 642 آزاده سرافراز دارد

گروه اجتماعی: پاکاری با بیان اینکه آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ‏ترین افراد به قضای الهی بودند، گفت: استان گیلان 2 هزار و 642 آزاده سرافراز دارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 26 مرداد در آیین تجلیل از کارکنان آزاده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که در حسینیه اداره کل برگزار شد، گفت: امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده ‏ای است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانی پایان دادند.

وی افزود: شما عزیزان با فرمان رهبر انقلاب به جبهه ها شتافتید و در اسارت چندین ساله در مقابل صدامیان بالاترین شکنجه ها را تحمل کردید اما راست قامت ایستادید و با غرور بازگشتید.

پاکاری اظهار کرد: آزادگان از عزت، ناموس و شرف ایران اسلامی در زندان های بعثی عراق دفاع کردند و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان ادامه داد: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه‏های دژخیمان رژیم بعث، بلکه صبر و پایداری خانواده ‏های این عزیزان ستودنی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: آنچه در زندان مخوف رژیم بعث عراق آزادگان را سرزنده نگه داشته بود ایمان راسخ به خدا و برگزاری برنامه های فرهنگی بود که باعث می شد در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ‏ترین افراد به قضای الهی بودند، گفت: استان گیلان 2 هزار و 642 آزاده سرافراز دارد.

captcha