آزمون دوره تربیت مربی حفظ قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3631998
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

آزمون دوره تربیت مربی حفظ قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن صبح روز 29 مردادماه با حضور 15 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

طیبه جمشیدی، کارشناس امور قرآنی اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برگزاری آزمون مقدماتی اولین دوره تربیت مربی حفظ قرآن در سال 96، گفت: این دوره صبح روز یکشنبه، 29 مردادماه در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره نزدیک به 150 شرکت کننده حضور دارند، افزود: این آزمون به صورت کتبی و شفاهی بوده و شرکت کنندگان بعد از آزمون کتبی در آزمون شفاهی نیز حضور خواهند یافت.

جمشیدی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون باید حداقل حافظ پنج جزء از قرآن باشند، تصریح کرد: آزمون مورد اشاره به صورت مقدماتی بوده و برگزیدگان آن در دوره آموزشی که به مدت یک هفته در قم برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

کارشناس امور قرآنی اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در پایان دوره نهایی آموزشی به برگزیدگان گواهینامه مربی قرآن اهداء خواهد شد، خاطرنشان کرد: ثبت نام برای حضور در این دوره خردادماه در ادارات اوقاف و امور خیریه و امامزاده‌های استان تهران آغاز شده بود. 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۱
0
0
برپایی این آزمون‌ها موجب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۲
0
0
برپایی دوره‌های آموزشی توسعه پیدا کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۷
0
0
ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل برگزاری محافل قرآنی وتربیت مربی پیشنهاد میشود درخصوص فرهنگ سازی تدبر قرآنی را ازطریق دانش آموزان به خانواده ها مد نظر قرار گیرد.
captcha