تعامل برون و درون سازمانی یکی از ضرورت‌های حوزه انجمن اولیا و مربیان است
کد خبر: 3632022
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

تعامل برون و درون سازمانی یکی از ضرورت‌های حوزه انجمن اولیا و مربیان است

گروه اجتماعی: مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: علاوه بر تعامل با حوزه‌های مختلف درون سازمانی، تعامل با نهادها و دستگاه هایی که با خانواده‌ها در ارتباط هستند، می‌تواند حوزه انجمن اولیا و مربیان تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، امروز 28مردادماه در اختتامیه گردهمایی آموزشی و توجیهی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه بهبود فرآیند کاری یکی از مطالبات اصلی وزارت آموزش و پرورش می باشد، اظهاركرد: تلاش برای بهبود فرآیندها می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، در حوزه انجمن اولیا و مربیان نیز باید بازنگری کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات اولیا باشیم.
عباسپور با اشاره به توامندیهای موجود در استان ها گفت: با توجه به اینکه وظیفه اصلی حوزه ستادی نظارت می باشد سعی کرده ایم اجرای برنامه ها و فعالیت های به خصوص تعیین سرفصل های آموزشی را به خود استان ها واگذار کنیم تا طبق نظر سنجی و توانمندی های موجود در استان عمل نمایند.
وی ظرفیت توانمند اولیا را در اجرای هر چه بهتر برنامه های آموزشی و تربیتی مهم عنوان کرد و تصریح كرد: هیچ حوزه ای بیشتر از حوزه انجمن اولیا و مربیان با خانواده ها در ارتباط نیست بنابراین باید از چنین ظرفیتی نهایت استفاده را باید کرد.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با عنوان اینکه یکی از مطالبات رئیس جمهور تشریفاتی نیودن انجمن اولیا و مربیان است، خاطر نشان كرد: در سال تحصیلی جدید از تمامی ظرفیت‌ها برای حضور اولیا در انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس استفاده خواهیم کرد، تا این حوزه جایگاه نظارتی و اصلی خود را در مدارس پیدا کرده و تثبت نمایند.
عباسپورافزود: علاوه برتعامل با حوزه‌های مختلف درون سازمانی، تعامل با نهادها و دستگاه هایی که با خانواده ها در ارتباط هستند، می‌تواند حوزه انجمن اولیا و مربیان تقویت کند.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت انجمن اولیا و مربیان در تمامی ابعاد مدارس باید تقویت شود، گفت: در بازدید انجمن اولیا و مربیان از برنامه ها و فعالیت‌های مدارس در سطح استان‌ها استفاده از سامانه نظارتی می تواند روند کار را تسهیل نماید.
وی با بیان اینکه اجرای کارگروه‌های تخصصی درگردهمایی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان، نوعی تبادل تجربه و اطلاعات هست که می‌تواند بسیاری از مشکلات استان ها را حل کند، یادآوری کرد: در اجرای برنامه های کشوری از تجربیات دیگر استان ها برای اجرای هر چه بهتر استفاده خواهد شد.

captcha