محکومیت سکوت کاخ سفید در برابر تظاهرات‌های ضد اسلامی
کد خبر: 3632059
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

محکومیت سکوت کاخ سفید در برابر تظاهرات‌های ضد اسلامی

گروه بین‌الملل: رهبران ادیان مسلمان، مسیحی و یهودی شهر «سن دیگو» در ایالت کالیفرنیا دیروز، 27 مرداد با تجمع اعتراض‌آمیز عدم واکنش کاخ سفید و مقامات دولت آمریکا را نسبت به تظاهرات هفته گذشته گروه‌های ضد اسلامی در «شارلوتزویل» محکوم کردند.

محکومیت سکوت کاخ سفید در برابر تظاهرات‌های ضد اسلامی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «sandiegouniontribune»، رهبران دینی بیش از 10 سازمان با تجمع در کلیسای «سنت پائول» شهر سن‌دیگو ضمن محکوم‌کردن تظاهرات ضد اسلامی گروه‌های نژادپرست، اعتراض خود را علیه نژادپرستی، نفرت، خشونت و کسانی که در برابر این‌گونه حوادث غیرانسانی سکوت کرده‌اند، به نمایش گذاشتند.
بسیاری از رهبران دینی در این تجمع از رهبران سیاسی به ویژه ترامپ به خاطر عدم اقدام لازم به منظور فرونشاندن خشم و نفرت افزایشی علیه مسلمانان و اقلیت‌های مذهبی در آمریکا انتقاد کردند.
«کاتلین اوینز»، کشیش نخستین کلیسای جهان‌گرایی توحیدگرا در سن دیگو گفت:‌ ما در اینجا جمع شده‌ایم تا این پیام را به همگان برسانیم که جامعه دینی در برابر نفرت و خشونت سکوت نخواهد کرد.
«طه حسن»، مدیر مرکز اسلامی سن دیگو نیز اظهار کرد: از تمام نمایندگان سیاسی می‌خواهیم به اصول و ارزش‌های ‌صلح، دوستی و عدالت پایبند بوده و علیه نژادپرستی اقدام کنند.
captcha