تصویب 138 طرح جامع آستان مقدس امامزادگان در مازندران
کد خبر: 3632135
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

تصویب 138 طرح جامع آستان مقدس امامزادگان در مازندران

گروه اجتماعی: معاون سابق بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 138 طرح جامع آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در مازندران مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، نوروز رشیدی معاون سابق بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی و ثبتی و معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: معاونت بهره‌وری یکی از معاونت‌های مهم و کلیدی سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه از آغاز فعالیتم در معاونت بهره‌وری 58 هزار رقبه سند اجاره در نظر گرفته شده بود، افزود: کادرسازی و آموزش نیروها در شهرستان‌ها موجب شد تا اقدامات خوبی در بخش اجارات صورت گیرد.

معاون سابق بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از ارزش‌گذاری بیش از 80 هزار رقبه موقوفات در استان به ارزش 14 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: 27 ضریح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران طی چهار سال اخیر در استان نصب شده است.

رشیدی با اشاره به خرید رقبه با کاربری تجاری، اداری، و مسکونی در مازندران، بیان کرد: بازسازی بقعه شیخ موسی در عرض دو ماه با بیش از 360 میلیون تومان اعتبار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طی چهار سال اخیر 76 هزار سند اجاره در مازندران بروزرسانی شده است، خاطرنشان کرد: 25 هزار رقبه موقوفات در استان شناسایی شده است.

رشیدی گفت: 138 طرح جامع آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در مازندران مصوب شده است.
captcha