انجام کارهای زیربنایی؛ لازمه پیشرفت لرستان
کد خبر: 3632238
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

انجام کارهای زیربنایی؛ لازمه پیشرفت لرستان

گروه اقتصاد: نماینده ولی‎فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که برای پیشرفت استان باید کارهای زیربنایی در آن رخ دهد، بیان کرد: پروژه‌های آزادراه و راه‌آهن که به‌طور مستقیم سه هزار و 500 نفر در آنها مشغول به‌کار هستند دو پروژه کلیدی و اساسی در راستای توسعه و پیشرفت استان هستند و نباید پروژه‌های مذکور را به چشم دو پروژه استانی نگاه کرد زیرا آنها از پروژه‌های ملی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد شنبه، 28 مردادماه در حاشیه بازدید از دو پروژه راه‌آهن خرم‌‌آباد ـ دورود و آزادراه شهید بروجردی(خرم‌آباد ـ بروجرد) در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از همت، جدیت و تلاش‌های استاندار لرستان برای شکل گرفتن این دو پروژه اساسی در استان، گفت: این دو پروژه بزرگ به‌عنوان یادگارهای ارزشمند از هوشنگ بازوند در استان لرستان باقی می‌ماند.
وی با اعلام این‌که به‌طور مستقیم در این دو پروژه سه هزار و 500 نفر مشغول به‌کار هستند، بیان کرد: پروژه‌های آزادراه و راه‌آهن دو پروژه کلیدی و اساسی در راستای توسعه و پیشرفت استان هستند و نباید پروژه‌های مذکور را به چشم دو پروژه استانی نگاه کرد زیرا آنها از پروژه‌های ملی کشور هستند.
آیت‌الله میرعمادی وقوع این دو پروژه را در استان لرستان افتخار دانست و اظهارکرد: همه مردم ایران اسلامی از این پروژه‌ها استفاده می‌کنند و از طرف دیگر نیز آنها نشان از تحقق شعار مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «ما می‌توانستیم و می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم» را دارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که برای پیشرفت استان باید کارهای زیربنایی در آن رخ دهد، تصریح کرد: دو پروژه مذکور باعث توسعه اقتصادی، پیشرفت منطقه و ایجاد اشتغال در استان خواهند شد و توسعه حمل و نقل، اشتغال‌زایی و صرفه‌جویی در وقت و انرژی در دل آنها نهفته است.
امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: آنچه مهم است این است که مجموعه‌ای از فرزندان ایرانی، پرورش یافتگان انقلاب اسلامی، جوانان و مهندسان کشور به‌صورت شبانه‌روزی در پروژه‌های آزادراه و راه‌آهن فعالیت می کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: با خدمت دلسوزانه استاندار لرستان در شرایط فعلی گام‌های بزرگی در راستای پیشرفت و توسعه استان برداشته شده است که منشا آثار و برکات فروانی در استان می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: ما این دو پروژه را به‌عنوان دو دستارود نظام اسلامی و دو خدمت بزرگ دولت به مردم استان لرستان می‌دانیم که باعث سرور و خوشحالی همگی است.
captcha