محافل انس و معرفت حج با تلاوت «موسوی‌‌درچه‌ای» +عکس و فیلم
کد خبر: 3632373
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

محافل انس و معرفت حج با تلاوت «موسوی‌‌درچه‌ای» +عکس و فیلم

گروه جلسات و محافل: حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، قاری و مدرس قرآن که به حج تمتع اعزام شده است با حضور در محافل قرآنی در محل اسکان زائران ایرانی در محافل «انس و معرفت» به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تاریخ ۱۱ مردادماه سال جاری شاهد اعزام تدریجی قاریان کشورمان از سوی بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی بودیم تا به اجرای برنامه‌های قرآنی بپردازند و تاکنون نیز برنامه‌های مختلفی برای کاروان‌های ایرانی در هتل‌های محل اقامتشان برگزار شده است.

یکی از برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری، محافل انس و معرفت است که در آن قاری به تلاوت و سخنران و مداح نیز به اجرای برنامه‌های خاص خودشان می‌پردازند.

حجت الاسلام موسوی درچه ای در محافل انس و معرفت حج 96+عکس

حجت‌الاسلام درچه‌ای، قاری و مدرس قرآن که 22 مردادماه اعزام شده است، با حضور در محافل قرآنی در محل اسکان زائران ایرانی با عنوان «محفل انس و معرفت» به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازد. موسوی درچه‌ای، روزانه 3 تا 4 تلاوت انجام می‌دهد. همه این محافل قرآنی همراه با سخنرانی و مداحی مادحان اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام موسوی درچه ای در محافل انس و معرفت حج 96+عکس

همچنین، حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای، پنجشنبه، 26 مردادماه در دومین مراسم دعای کمیل حج 96 در بعثه مقام معظم رهبری در مکه معظمه با حضور حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت و با سخنرانی حجت‌الاسلام زمانی و مداحی حجت الاسلام محمدپور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته است.

حجت الاسلام موسوی درچه ای در محافل انس و معرفت حج 96+عکس

صبح امروز، 29 مرداد ماه نیز، حجت الاسلام درچه‌ای در محفل انس و معرفت با حضور تعدادی از روحانی کاروان‌های حج تمتع به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مورد تشویق و استقبال آنها قرار گرفت.

در ادامه، قطعه تلاوت تصویری صبح امروز و  تصاویری از این محافل ارائه می‌شود.

دریافت

captcha