تازه‌ترین شماره «خیمه» خواندنی شد
کد خبر: 3632376
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

تازه‌ترین شماره «خیمه» خواندنی شد

گروه ادب: تازه‌ترین شماره ماهنامه «خیمه» با پرونده «امر به معروف و نهی از منکر» بر پیشخوان نشریات قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ماهنامه دینی، فرهنگی و مجالس حسینی با عنوان «خیمه» در شماره 122 به پرونده «امر به معروف و نهی از منکر» پرداخته است. در این شماره تصویر روی جلد مربوط به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نائینی، استاد حوزه علمیه است که در رابطه با باید و نبایدهای تبلیغ و وظیفه مبلغ در عصر حاضر پرداخته است. این استاد حوزه نقدهایی را هم به طلبه‌های جوان دارد.
گفت‌وگویی خاص با آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی یکی از مطالب خواندنی این ماهنامه است که «وعده سر خرمن نمی‌دهیم» عنوان آن است، جت‌الاسلام فرجادی نیز نقدهایی به حوزه و روحانیت دارد و در این زمینه گفت‌وگویی با وی انجام شده است که حاوی نکات مهمی است.
گفت‌وگو با یحیی یثربی مترجم قرآن نیز در این شماره قابل توجه است، وی در این گفت‌وگو به ترجمه قرآن خود که به تازگی روانه بازار نشر شده، پرداخته است و معتقد است، ترجمه اگر به صورت روان و گویا انجام شود، زمینه انس با قرآن را فراهم می‌کند، تیتر گفت‌وگوی وی «ما را از فهم قرآن ترسانده‌اند» است.
یادداشت حجت‌الاسلام سیدحمید حسینی با عنوان «امر به معروف امر به اخلاق یا احکام؟»، «حرف‌های متفاوت دکتر محسن اسماعیلی»، سرمقاله حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، واکاوی منش امیرالمومنین (ع) در مواجهه با مردم و مخالفان در گفت‌وگو با مصطفی دلشاد تهرانی، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام رحیم نوبهار درباره نقش عرف و عقل در امر به معروف و نهی از منکر، حجت‌الاسلام محمود شریفی‌اقدم نیز درباره امر به معروف و نهی از منکر مطالب دیگری است که در شماره 122 ماهنامه «خیمه» منتشر شده است.
علاقه‌مندان به دریافت و یا خرید ماهنامه «خیمه» می‌توانند آن را از دکه‌های مطبوعاتی، فروشگاه اینترنتی nashrekheime.ir و یا از طریق سایت‌های eshterak.ir و magiran.com تهیه کنند. همچنین نسخه الکترونیکی نشریه در سایت taaghche.ir قابل دسترسی است.
captcha