ارائه محفوظات توسط «محمدعلی اسلامی» در میان حجاج
کد خبر: 3632390
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

ارائه محفوظات توسط «محمدعلی اسلامی» در میان حجاج

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموز مؤسسه جامعةالقرآن از سوی بعثه مقام معظم رهبری به منظور اجرای برنامه در میان حجاج ایران و جهان اسلام به سرزمین وحی مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدعلی اسلامی، حافظ کل قرآن کریم و از قرآن‌آموزان جامعةالقرآن از سوی بعثه مقام معظم رهبری در حج تمتع امسال حضور پیدا کرده است. این حافظ کل به منظور امر تبلیغ و اجرای برنامه در میان حضور حجاج ایرانی و سایر حجاج جهان اسلام به سرزمین وحی مشرف شده است.
محمدعلی اسلامی حافظ 20 ساله قرآن است که به بیش از 50 روش چون ضربدری، پروانه‌ای، برعکس، به ترتیب صفحات، ترتیب آیات و ... به اجرای برنامه‌ می‌پردازد. همچنین وی به روش مرتلین مشهور جهان اسلام به امر تلاوت قرآن می‌پردازد.
یادآور می‌شود، این حافظ کل قرآن کریم دارای رتبه نخست در رشته حفظ 20 جزء در مقطع زیر 16 سال سازمان اوقاف، همچنین رتبه دوم و سوم در رشته حفظ 20 جزء در مقطع بالای 16 سال اوقاف طی سال‌های اخیر بود. همچنین وی نماینده ایران در مسابقات جهانی امارات، عربستان و بنگلادش و تونس و الجزایر بود که توانست در مسابقات تونس رتبه چهارم و در مسابقات الجزایر رتبه پنجم و در مسابقات بنگلادش نیز رتبه دوم را کسب کند.
محمدعلی اسلامی نیز به منظور اجرای برنامه به کشورهایی چون هنگ‌کنگ، قطر، ماکائو، لبنان، سوریه، امارات، عمان، کویت، بنگلادش، تونس، روسیه و الجزایر سفر کرده است، همچنین از دیگر افتخارات او اجرای برنامه در محضر مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و آیت‌الله العظمی سیستانی و دیگر علما و مراجع عظام تقلید است.
captcha