اعتماد مجلس به سیاست‌های اجتماعی دولت
کد خبر: 3632422
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

اعتماد مجلس به سیاست‌های اجتماعی دولت

گروه سلامت: مجلس شورای اسلامی سرانجام به وزرایی که قرار است سیاست‌های سلامت، تربیت، اجتماعی، رفاهی و ارتباطی جامعه را پیش ببرند، رأی مثبت دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید حسن هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت دولت دوزادهم توانست با کسب 253 رای، اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس را کسب کند.

سید محمد بطحایی معاون پیشین وزارت آموزش و پرورش نیز که از سوی حسن روحانی به نمایندگان برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بود نیزتوانست با کسب 233 رای موافق از کل 288 رای مأخوزه، تصدی مهمترین وزارت خانه در حوزه فرهنگ را برای 4 سال در اختیار بگیرد.

همچنین مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز با کسب 225 رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را برای دولت دوازدهم کسب کرد.

علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم که برای تصدی دوباره این پست در دولت دوازدهم دوباره از سوی رئیس جمهور معرفی شده بود با 191 رای موافق دوباره سکاندار این وزارتخانه شد.

از سوی دیگر محمد جواد آذری جهرمی، نامزد جوان پست وزارت ارتباطات نیز با کسب 152 رای موافق توانست بر صندلی این وزارتخانه بنشیند و به عنوان اولین وزیر متولد پس از انقلاب در تاریخ جمهوری اسلامی نامش ماندگار شود.
captcha