برگزاری مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی در قزوین
کد خبر: 3632431
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

برگزاری مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی در قزوین

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی استان قزوین روز پنجشنبه، دوم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی در قزوین
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق جدول زمان‌بندی شده که از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات به استان‌های کشور ابلاغ شده است، استان‌ قزوین یکی از استان‌هایی است که در هفته پنجم نسبت به برگزاری مجمع عمومی اتحادیه واحد استانی اقدام می‌کند. بنابر زمان اعلام شده از سوی دبیرخانه، مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های استانی طی روز پنجشنبه، دوم شهریورماه سال جاری در استان قزوین برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 9:30 فردا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و اسکندری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و نیز مدیران ۳۰۰ مؤسسه قرآنی وابسته به تبلیغات اسلامی و 19 مؤسسه زیر نظر ارشاد استان در محل سالن قائم(عج) شهرداری قزوین واقع در خیابان فلسطین، تقاطع عمران آغاز خواهد شد.

در این جلسه، برنامه تصویب اساسنامه جدید اتحادیه واحد استانی و نیز انتخاب اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه واحد استان قزوین اجرا خواهد شد. همچنین، روز گذشته، 28 مردادماه نیز کمیته احراز صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره و هیئت بازرسی تشکیل و طی امروز، 29 مردادماه نیز برنامه بررسی مؤسساتی که امکان حضور در محمع را دارا هستند، اجرا شد.

همچنین، قرار بر این شده است که طی فردا سه‌شنبه، 30 مردادماه نیز جلسه کمیته نظارت بر برگزاری مجمع عمومی اتحادیه واحد استان با حضور تمامی اعضا در شهرستان قزوین برگزار شود.

طبق تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها، مجامع عمومی اتحادیه‌های واحد مؤسسات در استان‌های مختلف کشور طی پنجم مردادماه تا ۱۷ مهرماه سال جاری در سطح استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بنابر اعلام دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی کشور از آغاز زمان برگزار مجامع عمومی، هر هفته سه مجمع عمومی(دو مجمع روزهای پنجشنبه و یک مجمع روز جمعه) در استا‌ن‌های مختلف برگزار می‌شود.

captcha