صداو سیمای قزوین در سوگ شهادت امام جواد(ع)
کد خبر: 3632608
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

صداو سیمای قزوین در سوگ شهادت امام جواد(ع)

گروه فرهنگی: صدا و سیمای استان قزوین در ایام شهادت امام جوادعلیه السلام با پخش برنامه‌های ویژه به سوگ می‌نشیند.

حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ار قزوین گفت: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین به مناسبت شهادت حضرت امام جواد (ع) ویژه برنامه تلویزیونی طوبی و ویژه برنامه رادیویی چراغ هدایت»را پخش می‌کنند.
وی با شاره به هدف از پخش این ویژه برنامه‌ها افزود: این برنامه‌ها با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام جواد (ع)، تبیین سیره و روش آن حضرت در طول حیات با برکت شان و نیز تشریح تاریخ زندگانی حضرت امام جواد (ع) از شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.
اکبری عنوان کرد: این ویژه برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی از جمله گفت‌وگوی کارشناسی، گزارش مردمی، نوحه‌خوانی و مرثیه سرایی و ارتباط تلفنی خواهد بود.
وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های طوبی و چراغ هدایت با رویکردی چند جانبه تاریخ زندگی حضرت امام جواد (ع)، اوضاع اجتماعی ـ سیاسی بنی عباس در زمان حیات با برکت امام جواد (ع) و نقش ایشان در تبیین مذهب گهربار تشیع و معرفی صحابه آن حضرت را تشریح می‌کنند.
اکبری اظهار داشت: ویژه برنامه ی «طوبی» به تهیه کنندگی مهدی احمدی ساعت 21 روز 30 مرداد ماه از سیمای مرکز قزوین و ویژه برنامه های «چراغ هدایت» هم به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و آمنه پاکدامن روزهای 30 و 31 شهریور ماه از ساعت 18:05 تا 19:35 از رادیو قزوین پخش خواهند شد.
captcha