برخورد شدید با عامل به آتش کشیدن پست بانک کرمانشاه
کد خبر: 3632617
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

برخورد شدید با عامل به آتش کشیدن پست بانک کرمانشاه

گروه اجتماعی: دادستان استان کرمانشاه، از برخورد جدی و بدون اغماض با عامل به آتش کشیدن پست بانک کرمانشاه خبر داد و گفت: با هر کس که قصد ایجاد ناامنی در جامعه را داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب، محمدحسین صادقی،  دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه، در خصوص آتش‌سوزی یکی از دفاتر پیش خوان در استان کرمانشاه گفت: به محض روئیت فیلم آن که در فضای مجازی نیز پخش شده بود، سریعاً دستورات لازم به ضابطین مربوطه داده شد و عامل آتش‌سوزی بنام س. ک - که به دلیل اختلاف با برادر خود محل دفتر پیش خوان را به آتش کشیده و از صحنه جرم متواری شده بود-  دستگیر شد.
وی افزود: متأسفانه پخش این فیلم در فضای مجازی باعث رعب و وحشت هم استانی‌های عزیز شد و متهم نیز با تماس‌های تلفنی از باجه‌های عمومی و تهدید افراد به قتل، سبب ایجاد ترس شد که با تعقیب وگریز نیروهای انتظامی متهم بازداشت شد.
دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه گفت: بنده به عنوان مدعی العموم استان به مردم عزیز می‌گویم، دستگاه قضائی در خدمت آسایش و آرامش شما به‌صورت شبانه روز فعال بوده وهر کس که قصد ایجاد ناامنی در جامعه را داشته باشد به شدت با او برخورد خواهد شد.
captcha