تأکید استاندار بر حل مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی و خانواده های ۲ معلول
کد خبر: 3632636
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴

تأکید استاندار بر حل مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی و خانواده های ۲ معلول

گروه اجتماعی: مشکلات اجرایی طرح های تأمین مسکن مددجویان بهزیستی و خانواده های دارای ۲ معلول، در نشستی با حضور استاندار خراسان شمالی بررسی و چاره اندریشی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالیبه نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این نشست پس از استماع گزارش مسئولان انجمن خیّران مسکن ساز، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بهزیستی و بانک مسکن مقرر کرد، کارگروهی به مسئولیت مدیرکل دفتر فنی استانداری تشکیل شود تا طی 10 روز آینده، مشکلات واحدهای درحال ساخت برای این اقشار را شناسایی و چاره جویی کنند.
محمدحسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با اشاره به تفاهم ساخت 127 واحد شهری و 105 واحد روستایی برای خانواده های دارای 2 فرزند معلول در استان خاطرنشان کرد: به جز این واحدها مقرر است 294 واحد ویژه مددجویان بهزیستی هم در گلستانشهر بجنورد، ساخته و به آنان تحویل داده شود.
در این نشست هر یک از حاضران به ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرایی واحدهای مسکن شهری و روستایی مددجویان بهزیستی پرداختند. بر اساس آمارهای ارائه شده، از واحدهای روستایی مذکور قریب 80 واحد به مالکان آن ها، تحویل داده شده است و خانواده های مددجو در آن ساکن هستند و بقیه نیز پیشرفت فیزیکی بالا دارد. 30 واحد مددجویان شهری نیز پس از مناسب سازی و تکمیل نهایی، باید به مالکان تحویل داده شود. در این نشست، مشکلات اجرایی و خسارات ناشی از زلزله در پروژه 294 واحدی گلستانشهر نیز که حدود 80 درصد پیشرفت اجرایی دارد، به طور جداگانه طرح و بررسی شد.
captcha