آغاز ثبت نام بدون آزمون رشته‌های کارشناسی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد؛ بزرگترین علمی کاربردی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3632638
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

آغاز ثبت نام بدون آزمون رشته‌های کارشناسی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد؛ بزرگترین علمی کاربردی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی: سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون آزمون در این مرکز از امروز خبر داد .

مریم یزدان‌پناه، سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، در مقطع کارشناسی، بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی مهرماه سال جاری، در هفت رشته دانشجو می‌پذیرد.
وی با ذکر اینکه مهلت ثبت‌نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از امروز 29مرداد ماه آغاز شده و تا پنجم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مرکز، به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org  مراجعه کنند . 
یزدان‌پناه عناوین این رشته‌ها را شامل مهندسی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری گرایش شبکه های کامپیوتری، کارشناسی حرفه ای روابط عمومی گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی، کارشناسی حرفه ای حسابداری گرایش مالی و دولتی،  رشته حقوق گرایش علوم ثبتی و مدیریت بازاریابی بیمه برشمرد.
وی با اشاره به افزایش رشته‌های این مرکز طی مهر ماه سال جاری، عنوان کرد: رشته حقوق گرایش علوم ثبتی و مدیریت بازاریابی بیمه از رشته‌های جدید این مرکز است.
یزدان پناه با ذکر اینکه ظرفیت پذیرش در هریک از رشته های 75 نفر است، یادآور شد: پذیرش دانشجو در این رشته ها از مهرماه سال جاری صورت می گیرد .  
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مرکز دارای 14کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است، خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیش از یک دهه در پذیرش دانشجو در استان تجربه دارد.
 یزدان پناه با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد نخستین و بزرگترین مرکز علمی کاربردی استان است، افزود: این مرکز طی سال تحصیلی گذشته جزء پنج مرکز برتر علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سطح کشور شناخته شده است.
وی یادآور شد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های3-32285740-058 - 09361747712 تماس حاصل نموده و یا به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به نشانی کیلومتر 5 جاده بجنورد - اسفراین، ابتدای سایت اداری ارکان، روبروی پمپ گاز سی ان جی مراجعه کنند . 
captcha