اولین بخش‌نامه کرباسیان با موضوع اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3632969
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

اولین بخش‌نامه کرباسیان با موضوع اقتصاد مقاومتی

گروه اقتصاد: وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین دستور صادره پس از استقرار در این وزارتخانه طی بخشنامه‌ای به کلیه واحدهای ستادی، سازمان‌های تابعه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی، آنها را به توجه جدی به اقتصاد مقاومتی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در متن بخشنامه صادره از سوی مسعود کرباسیان آمده است: با عنایت به لزوم پایبندی عملی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت انضباط مالی در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با عنایت به اینکه کاهش مکاتبات زائد و غیر ضرور درون و برون وزارتخانه‌ای از مصادیق این پایبندی است ضمن سپاس از ابراز لطف و محبت مدیران و همکاران محترم تاکید می‌دارد، از ارسال هر گونه پیام تبریک، تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه‌ها اجتناب نمایند.
انتظار می‌رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت گردد. به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همانا ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره‌وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم میهنمان شود.

captcha