راه نفوذ در دل جوانان شناساندن شهدا است
کد خبر: 3633127
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
پورمحمدی:

راه نفوذ در دل جوانان شناساندن شهدا است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان راه نفوذ در دل جوانان را شناساندن شهدا عنوان کرد و گفت: اگر شهدا الگو شوند، جوانان تمایل پیدا می‌کنند، مانند شهیدانی از جمله چمران، باکری، حججی و ... شوند و آثار مثبت آن را در جامعه می‌توانیم، شاهد باشیم، البته صدا و سیما، رادیو، رسانه‌ها و هنرمندان نیز می‌توانند در این زمینه مؤثر باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان دیروز دوشنبه، 30 مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: در جامعه کنونی اگر سیره شهدا را در بین دانش‌آموزان ترویج کنیم، بسیار مؤثر است، زیرا جاذبه شهدا زیاد بوده و همین امر موجب هدایت آن‌ها می‌شود.
وی یکی از راه‌هایی را که می‌توان، جوانان را به سمت مسجد و هیأت‌ها جذب کرد، الگوسازی از سیره شهدا در زندگی‌ آن‌ها دانست و افزود: شهید حججی از نسل چهارم انقلاب است و مقام معظم رهبری به نسل چهارم انقلاب بسیار امیدوار هستند.
رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه ما شهید زیاد داشتیم، بیان کرد: اخلاص این شهید موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد  و موجب شد، تمام اقشار جامعه حتی خارجی‌ها نسبت به این نوع شهادت ابراز احساسات کنند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی راه نفوذ در دل جوانان را  شناساندن شهدا ذکر و عنوان کرد: اگر شهدا الگو شوند، جوانان تمایل پیدا می‌کنند، مانند شهیدانی از جمله چمران، باکری، حججی و ... شوند و آثار مثبت آن را در جامعه می‌توانیم، شاهد باشیم، البته صدا و سیما، رادیو، رسانه‌ها و هنرمندان نیز می‌توانند در این زمینه مؤثر باشند.
منیع: دادگستری استان کرمان
captcha