مدیران کانون‌های مساجد افسران جنگ نرم هستند
کد خبر: 3633130
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
ریگانی:

مدیران کانون‌های مساجد افسران جنگ نرم هستند

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت ریگان گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد افسران جنگ نرم هستند که می‌توانند با تلاش خود در زمینه فرهنگی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی سازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام جعفر ریگانی، امام جمعه موقت ریگان دیروز دوشنبه، 30 مرداد در همایش کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد بخش مرکزی شهرستان با تبریک روز جهانی مساجد گفت: در جریان انقلاب اسلامی ایران مساجد به عنوان یکی از عوامل مؤثر و مهم در ایجاد و شکل‌گیری نهضت اسلامی و زمینه‌ساز گسترش، تعمیق و تثبیت این جریان‌ها و تحول‌های انسانی بوده است.
وی تصریح کرد: در شهرستان ریگان در زمینه‌های مختلف استعدادهایی نهفته است که کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد باید آن‌ها را شکوفا سازند، شما مدیران کانون‌ها افسران جنگ نرم هستید که می‌توانید با تلاش خود در زمینه فرهنگی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی سازید.
 حسین میرزاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان نیز با تأکید بر اینکه باید تمام کارها و فعالیت‌هایی که در روستاها انجام می‌گیرد بر محور مساجد باشد، گفت: زیربنای تمام توسعه‌ها توسعه فرهنگی است که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه در سطح شهرستان انجام شده است.
وی عنوان کرد: در شهرستان ریگان بیش از 90 کانون فرهنگی‌هنری مساجد وجود دارد که راه‌اندازی دبیرخانه آن از ضروریات است با وجود کمبود اعتبار و امکانات مدیران آن‌ها اکنون با دست خالی فعالیت می‌کنند که این یک اقدام جهادی بزرگ است و مساجد به عنوان سنگرهای فرهنگی فعالیت خوبی در این زمینه‌ دارند.
میرزاده با اشاره به اینکه مساجد مأمن نوجوانان هستند، افزود: شهید حججی محصول پاک و عصاره مساجد است به همین دلیل امروز دشمنان از وجود چنین جوانانی وحشت دارند، هزاران نوجوان در کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد فعالیت می‌کنند که با توسعه آن‌ها  بر تعداد این افراد افزوده می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان با تأکید بر اینکه باید مدیران کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد به اولویت‌ها بپردازند، خاطرنشان کرد: نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت قرار دهید و با توجه به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های این روز مبارک توسط کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد شهرستان اقدام کنید.
captcha