تبریک مدیر جامعه‌الزهرا(س) به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
کد خبر: 3633187
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

تبریک مدیر جامعه‌الزهرا(س) به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر جامعه‌الزهرا(س) طی پیامی، انتصاب دکتر سیدعباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا(س)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «سیدمحمود مدنی» روز دوشنبه با صدور پیامی، انتصاب دکتر «سیدعباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم تبریک گفتند.
در متن این پیام آمده است:
«برادر بزرگوار جناب آقای دکتر سیّدعباس صالحی (زیدعزّه‌العالی)
انتخاب حضرتعالی توسط ریاست محترم جمهوری و حسن اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جنابعالی که فرهیخته‌ای توانمند در عرصه فرهنگ و هنر و دارای اندیشه عمیق حوزوی هستید، موجب خرسندی است. 
ضمن تبریک مسئولیت خطیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از خداوند منان موفقیت روزافزون برای حضرتعالی مسئلت می نمایم.
جامعه‌الزهرا‌(سلام‌اللّه‌علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع با تمامی ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود در عرصه‌های مرتبط با بانوان همچون گذشته در خدمت نظام اسلامی و ارکان معظم آن خواهد بود».
بنابراین گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته(یکشنبه) با ٢٤٢ رای موافق، ٢٥ رای مخالف، ٢١ رای ممتنع از ٢٨٨ نماینده حاضر، سید عباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب کردند.
captcha