برگزاری جشنواره منطقه‌ای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی در کردستان
کد خبر: 3633226
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

برگزاری جشنواره منطقه‌ای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی در کردستان

گروه فرهنگی: جشنواره منطقه‌ای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی با عنوان «سراج منیر» در شهریورماه سال جاری به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به همت سازمان بسیج مداحان جشنواره منطقه‌ای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی با عنوان «سراج منیر» با حضور 7 استان کشور در شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

جشنواره منطقه‌ای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی به صورت کارگاهی در سه بخش گارگاه آموزشی، همنوازی، گروه‌نوازی با حضور استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، همدان، ‌کرمانشاه، لرستان، ایلام و کردستان برگزار می‌شود.

ارتقا اشتیاق دینی از طریق هنرهای آئینی ،ترویج تفکر عرفان اسلامی، تبادل فرهنگ متعادل هنرهای آئینی بین استان های منطقه و ایجاد زمینه برای تولید آثار فاخر و ماندگار از اهداف این جشنواره است.

این جشنواره در تاریخ 20 و 21 شهریور ماه سال جاری در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیلsaragmonir:1396@gmail.com و یا شماره تلگرام: 09039459948 در ارتباط باشند.

یادآور می‌شود؛ علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب CD تا تاریخ 10 شهریورماه 96 در دو بخش تک نوازی و همنوازی گروهی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

captcha