تخفیف 65 درصدی شهریه دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) ویژه مربیان قرآنی اصفهان
کد خبر: 3633232
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

تخفیف 65 درصدی شهریه دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) ویژه مربیان قرآنی اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدرسان و مربیان قرآن مؤسسات و خانه‌‌های قرآنی استان اصفهان برای حضور در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) تخفیف 65 درصدی می‌گیرند.

تخفیف 65 درصدی شهریه دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) ویژه مربیان قرآنی اصفهان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مدرسان و مربیان قرآن مؤسسات و خانه‌‌های قرآنی استان اصفهان برای حشور در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) تخفیف 65 درصدی می‌گیرند.
در راستای تربیت نیرو کارآمد برای تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی و آموزه‌های اهل بیت(ع) و اظهار علاقه برخی از مؤسسات و با توجه به پیگیری‌های انجام شده اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان، دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از بین مربیان و مدرسین مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان برای تحصیل در مقطع کارشناسی علوم و قرآن و حدیث با مساعدت 65% تخفیف شهریه متغییر ثبت نام می‌کند.
لذا جهت استفاده از این نوع مساعدت علاقه‌مندان می‌توانند با معرفی‌نامه از اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان به دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از این نوع مساعدت استفاده کنند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اشرف جزینی درچه
|
Bulgaria
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳
0
1
من حدود ۱۰ ساله مربی قران هستم والان ترم ه رشته معارف وعلوم تربیتی هستم وقتی این بخشنامه رودیدم خدا شاهده ناخداگاه اشکم جاری شد چون شهریه ام رو باهر سختی هست پرداخت میکنم اونم خدا فراهم میکنه اما خواهش میکنم ما که از ترمهای قبل هستیم روهم جزء این طرح کنید باتشکر
captcha