۵۲ کتابخانه مساجد روستایی در سطح استان اردبیل دایر است
کد خبر: 3633238
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

۵۲ کتابخانه مساجد روستایی در سطح استان اردبیل دایر است

گروه فرهنگی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۵۲ کتابخانه مساجد روستایی در سطح استان دایر است، گفت: از ابتدای سال گذشته تا پایان پنج‌ماهه نخست سال‌جاری 15هزار جلد کتاب در این کتابخانه‌ها توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز گذشته 30مردادماه در جلسه بررسی مشکلات کتابخانه‌های مساجد استان، با تاکید بر اینکه کتابخانه‌های مساجد روستایی تاثیر قابل توجهی در نشر کتابخوانی دارند، اضافه کرد: هدف از تجهیز کتابخانه‌ها محرومیت زدایی و ایجاد فرصت مطالعه برای ساکنان روستاها است.
ستوده با اشاره به اینکه ۵۲ کتابخانه مساجد روستایی در سطح استان دایر است، افزود: از ابتدای سال گذشته تا پایان پنج‌ماهه نخست سال جاری ۱۵ هزار جلد کتاب در این کتابخانه‌ها توزیع شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تجهیز کتابخانه‌های مساجد روستاهای استان خبر داد و تاکید کرد: کتب توزیع شده صرف در موضوعات مذهبی نبوده و در حوزه های مختلف با هدف نشر آگاهی و دانش به کتابخانه‌های مساجد اختصاص یافته است.
وی گفت: کتاب و کتابخوانی می تواند منجر به توسعه فرهنگی یک منطقه شود و به ویژه در بخش روستایی نیازمند توجه به این مهم هستیم.

captcha