نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام شهید «غلام‌حسین والهی»
کد خبر: 3633246
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام شهید «غلام‌حسین والهی»

کانون خبرنگاران نبأ: آئین پلاک‌کوبی و نام‌گذاری خیابان 24/ 1 در محله پیروزی تهران به نام شهید والا مقام «غلام‌حسین والهی» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس‌، خیابان 24/ 1 به نام شهید والا مقام غلام‌حسین والهی در مراسمی با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه13، شهردار ناحیه سه، همسر و خانواده شهید و جمعی از شهروندان پلاک‌کوبی و نام‌گذاری شد.

اعظم محمدیان، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13 پلاک‌کوبی خیابان به اسم شهید غلام‌حسین والهی را اقدامی در جهت تکریم مقام شهداء دانست و گفت: نام شهيدان، ارزش و آبروي كوچه‌ها و خيابان‌هاي ما هستند.

درپايان مراسم رونمايي از تابلو خيابان به‌نام شهيد والامقام غلام‌حسن والهی انجام گرديد و لوح و هدايايي به رسم يادبود به خانواده شهید  اهدا شد.

در این مراسم همسر شهید با اشاره به خصائص و ویژگی‌های اخلاقی شهید در خصوص زمان و نحوه شهادت همسرش گفت: غلام‌حسین در ماموریتی از طرف نیروی دریایی هوا دریا در بندر امام در سال 59 به شهادت رسید. وی به مدت هفت‌ماه مفقودالاثر بود که پیکر پاکش  در بندر امام پیدا شد.

هاله حاتمی
captcha