نامگذاری یکی از خیابان‌های روستای ده‌زیار به نام شهید حججی
کد خبر: 3633275
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

نامگذاری یکی از خیابان‌های روستای ده‌زیار به نام شهید حججی

گروه سیاست و اقتصاد: یکی از خیابان‌های اصلی روستای ده‌زیار از توابع کرمان با حضور مدیر مؤسسه غدیرشناسی کشور، بخشدار چترود، اعضای شورای اسلامی و جمعی از خانواده‌های شهدا به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آیت‌الله سعید شاه آبادی، مدیر مؤسسه غدیرشناسی کشور امروز سه‌شنبه، 31 مرداد در مراسم نامگذاری یکی از خیابان های روستای ده‌زیار به نام شهید محسن حججی با اشاره به جایگاه و ایثار شهدا در جامعه گفت: شهید حججی خونی تازه در رگهای جوانان غیرتمند ایرانی به جریان انداخت.
وی با اشاره به اینکه شهید محسن حججی برای ایران اسلامی عزت آورد افزود: این شهید با اطلاع و آگاهی کامل پا در این مسیر گذاشت و به یقین می دانست انتهای این راه شهادت است.
آیت‌الله شاه آبادی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی پر است از هزاران حججی اظهارکرد: آنها اگر یک نفر از ما را سر بریدند، امروز هزاران حججی در ایران اسلامی آماده سر دادن در راه اسلام ولایی و ناب محمدی(ص) هستند.
وی به نامگذاری یکی از خیابان‌های روستای ده‌زیار به نام شهید حججی اشاره کرد و گفت: این اقدام بیانگر زنده بودن یاد و نام شهدا در دل مردم است.
آیت‌الله شاه آبادی تأکید کرد: جوانان انقلابی ایران اسلامی در راه اسلام و دفاع از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند و در این راستا جغرافیا نمی‌شناسند.
captcha