مدیران مدارس زمینه فعالیت مطلوب تشکل‌های دانش‌آموزی را فراهم کنند
کد خبر: 3633406
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

مدیران مدارس زمینه فعالیت مطلوب تشکل‌های دانش‌آموزی را فراهم کنند

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در گردهمایی توجیهی طرح یاوران ولایت گفت: مدیران مدارس زمینه فعالیت مطلوب تشکل‌های دانش‌آموزی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گردهمایی توجیهی طرح یاوران ولایت با حضور مدیر ناحیه، مسئول بسیج دانش آموزی حوزه خواهران در سالن جلسات تشکیل شد.

محمدسعید کنعانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج امروز، 31 مردادماه در گردهمایی توجیهی طرح یاوران ولایت اظهار کرد: سند تحول سند بنیادین مبنای همه فعالیت‌های آموزش و پرورش است و یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش تبیین محتوی این سند بالادستی و کار کردن در راستای ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی و از جمله بسیج دانش‌آموزی باید در راستای  اجرایی کردن راهکارها و اهداف سند تحول بوده و به ویژه باید مسیر آن در جهت  ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی باشد و با این امید که دانش‌آموزان امروز و بزرگسالان فردا به حیات طیبه دست یابند.

کنعانی عنوان کرد: یکی از اهداف اساسی طرح یاوران ولایت تربیت دانش‌آموزانی آگاه و بصیر است که در مقابل هر هجومی آمادگی داشته باشند و بتوانند فرهنگ ایثار و شهادت را در درونشان نهادینه کنند.

وی بیان کرد: دوری از تکبر و خود بزرگ بینی، انجام هر فعالیتی برای رضای خدا و عمل صالح سه شرط برای دانش‌آموزانی است که به عنوان فرمانده واحد در مدارس فعالیت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج یادآور شد: این دانش آموزان باید با گفتار و کردار نقش الگویی را برای سایر همسالان داشته باشند و مدیران مدارس به عنوان روسای کمیته های اجرایی باید زمینه فعالیت مطلوب تشکل های دانش آموزی را به نحو احسن فراهم کنند.

captcha