قدردانی ستاد عالی مسابقات از اقدام دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3633470
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

قدردانی ستاد عالی مسابقات از اقدام دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات:‌ مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد عالى مسابقات قرآن كشور طى نامه‌اى به مدير دارالقرآن امام على(ع) از تغيير زمان برگزارى مسابقات بخش بانوان اين دارالقرآن قدردانی كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پى همزمان شدن مسابقات سراسرى سازمان اوقاف و امور خيريه و همچنين جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم با يازدهمين دوره مسابقات سراسرى قرآن بانوان دارالقرآن امام على(ع) و درخواست جمع كثيرى از شركت كنندگان براى به تعويق افتادن اين مسابقات، دارالقرآن امام على(ع) با انتشار اطلاعيه‌اى زمان برگزارى مسابقات قرآن در این بخش را تغيير داد و به فصل پاييز موكول كرد. 
در پی این اقدام ستاد عالی مسابقات طی نامه‌ای از این اقدام دارالقرآن امام علی(ع) تقدیر کرده است. متن نامه محمد انجم‌شعاع، مسئول كميته نظارت و ارزيابى ستاد عالى مسابقات قرآن كشور به شرح زیر است.
برادر ارجمند جناب آقای مرتضی نجفی قدسی زیده عزه
مدیر محترم دارالقرآن امام علی(ع)
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد، با احترام و تشکر از مساعی آن مجموعه در نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و پذیرش تغییر زمان برگزاری مسابقات بخش خواهران آن دارالقرآن جهت ایجاد هماهنگی در مسابقات قرآنی کشور بر خود فرض می‌دانم از همکاری جنابعالی تشکر نمایم. توفیقات روز افزون جنابعالی و دیگر خادمان قرآنی را از خداوند منان مسئلت دارم.
اللهم اکرمنا بکرامه القرآن

captcha