تربیت فرزندان شهدا در دستور کار بنیاد شهید باشد
کد خبر: 3633632
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

تربیت فرزندان شهدا در دستور کار بنیاد شهید باشد

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌‏فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امور مادی و پول مانند آب دریای شور است و هرچه قدر بخوری تشنه‌تر می‌شوی، افزود: تربیت فرزندان، مواظبت از همسران شهدا و تکریم و تعظیم پدران و مادران شهدا باید در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرد زیرا مسئولیت سنگینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌‏فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد سه‌شنبه، ۳۱ مردادماه در دیدار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در سخنانی با تاکید بر تربیت فرزندان شهدا خطاب به متولیان «خادمان خانواده‌های شاهد و ایثارگر» بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، گفت: متولیان امور شهدا باید نسبت به تربیت فرزندان شهدا حساسیت داشته باشند.
وی با بیان این‌که امور مادی چه کم باشد چه زیاد می‌گذرد اما موضوعی که  مهم است تربیت فرزندان شهدا است، تاکید کرد: فرزندان شهدا امانت و سرمایه هستند بنابراین باید آنها را به سرمنزل مقصود برسانیم.
نماینده ولی‎فقیه در لرستان اضافه کرد: فرزندان شهدا باید در مسیر صحیح قرار بگیرند این امر همت متولیان را می‌طلبد. باید در امور فرهنگی، دینی، تربیتی و آموزشی ورود کنند.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این مطلب که امور مادی و پول مانند آب دریای شور است، یعنی هرچه قدر بخوری تشنه‌تر می‌شوی، بنابراین تربیت فرزندان از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: تربیت فرزندان، مواظبت از همسران شهدا و تکریم و تعظیم پدران و مادران شهدا باید در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرد زیرا مسئولیت سنگینی است.
captcha