استفاده از ظرفیت مساجد برای تقویت وحدت و انسجام
کد خبر: 3633649
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
محمودوند تاکیدکرد:

استفاده از ظرفیت مساجد برای تقویت وحدت و انسجام

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه پلدختر اظهارکرد: فراموشی هدف و ایجاد تفرقه و اختلاف باعث می‌شود که انقلاب دچار مشکل شود ما نباید فراموش کنیم که برای عدالت و رفع محرومیت از مردم انقلاب کردیم باید اختلاف‌ها را با حضور در مساجد برطرف کنیم چون مسجد محل وحدت و انسجام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد محمودوند، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر سه‌شنبه، 31 مردادماه در همایش  مشترک ائمه‌جمعه و جماعات هیئت‌امنای مساجد، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های  مقاومت بسیج که در حسینیه سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد، گفت: هرکس که با خالی کردن مساجد موافق باشد در جبهه دشمن قرار دارد و ما آو ‌را دشمن اسلام می‌دانیم .
وی با گرامیداشت روز جهانی مساجد و بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید محسن حججی، افزود: مساجد از اول شکل‌گیری اسلام به‌عنوان پایگاه مسلمین و محل ترویج احکام اسلامی بودند  به‌طوری‌که حرکت پیش روندگی اسلام از مساجد کلید خورده است و در زمان انقلاب تمام  حرکات  و قیام و برنامه‌های انقلاب اسلامی  ایران از مساجد بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پلدختر عنوان کرد: خالی شدن و خلوت شدن مساجد معضلی برای شهر پلدختر است که اگر به آن توجه نداشته باشیم مشکل پیش می‌آید به‌طوری‌که هرچه فاصله ما با مسجد بیشتر باشد مشکلات جامعه هم بیشتر خواهد  شد.
محمودوند اضافه کرد: با تاکیدی  که مقام معظم رهبری بر حضور در مساجد دارد ما وظیفه داریم که مساجد را پُر کنیم و در آن  حضور داشته باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر افزود: فراموشی هدف و ایجاد تفرقه و اختلاف باعث می‌شود که انقلاب دچار مشکل شود ما نباید فراموش کنیم که برای عدالت و رفع محرومیت از مردم انقلاب کردیم باید اختلاف‌ها را با حضور در مساجد برطرف کنیم چون مسجد محل وحدت و انسجام است.
وی ادامه داد: مسجد محلی است که باید تمام برنامه‌های بسیج در آنجا اجرا شود و برای این‌کار باید خروجی مثبت و اثربخشی داشته باشیم و مساجد نقش مهم اجتماعی دارند و ما باید پایگاه‌سازی  را در مساجد شروع کنیم و خودسازی افراد، پاسداری از اخلاق اسلامی سازماندهی، جذب، پایگاه مقاومت‌سازی و انقلابی‌گری را در برنامه داشته باشیم.
محمودوند تاکید کرد: وحدت و انسجام هر موقع ایجاد شود تفرقه‌ها از بین می‌رود و انقلاب حرکت پیش روندگی خود را ادامه خواهد داد متاسفانه ایجاد تفرقه و  دل‌خوری در پلدختر  زیاد  است که باید آن‌ها را کنار بگذاریم و برای پیشرفت شهرمان تلاش کنیم.
captcha