بروجرد؛ میزبان كنگره استانی «بچه‌های روستا»
کد خبر: 3633691
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
موسوی خبر داد:

بروجرد؛ میزبان كنگره استانی «بچه‌های روستا»

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان گفت: كنگره نخبگان كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی با عنوان كنگره «بچه‌های روستا» در رشته‌های قرآنی شامل حافظ، قاری و مدرس قرآن‌كریم، ادبیات شامل شعر، داستان كوتاه، نمایشنامه‌نویسی، هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی، طراحی، نقاشی و گرافیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، سه‌شنبه، 31 مردادماه از برگزاری كنگره استانی نخبگان روستایی مساجد لرستان خبر داد و گفت: شركت‌كنندگان در این مراسم از اعضای نخبه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی استان هستند.
وی افزود: كنگره نخبگان كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی با عنوان كنگره «بچه‌های روستا» در رشته‌های قرآنی شامل حافظ، قاری و مدرس قرآن‌كریم، ادبیات شامل شعر، داستان كوتاه، نمایشنامه‌نویسی، هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی، طراحی، نقاشی و گرافیک برگزار می‌شود.
موسوی با بیان این‌كه این كنگره به‌صورت استانی برگزار می‌شود، افزود: كنگره نخبگان روستایی مساجد لرستان طی شهریور امسال در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام موسوی با بیان این‌که در قالب این كنگره، كارگاه‌های آموزشی یک‌روزه برای شركت‌كنندگان برگزار می‌شود، اضافه کرد: شناسایی استعدادی جوانان عضو كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برنامه‌ریزی در جهت شكوفایی استعدادها از اهداف برگزاری این كنگره است.
مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: ایجاد انگیزه در بین این جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد و روحیه نشاط و شادابی فرهنگی است.
وی با اشاره به این‌كه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان از اهداف راه‌اندازی كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود در مناطق مختلف بستری برای تقویت برنامه‌های كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با رویكرد برنامه‌ریزی صحیح در برابر توطئه‌های دشمنان است.
منبع: روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان
captcha