جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3633741
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

گروه چندرسانه‌‌ای: نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، یکم تا چهارم شهریورماه در باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی فرصتی برای شناخت نهادهای حکومتی، دولتی و مردمی از ظرفیت قوی جبهه نیروهای انقلاب است که با هدف هم افزایی میان نیروها و موثرین فضای مجازی استان اصفهان، آشنایی عموم مردم با بخش های پاک و شاخص فضای مجازی جهت استفاده و بهره برداری و نمایش قدرت رسانه ای و فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان برنامه ریزی شده است.
نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان با همکاری سازمان سراج استان اصفهان، کمیته فرهنگ رسانه‌ سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز استان و خانه انقلاب اسلامی ولایت اصفهان از 1 تا 4 شهریورماه در باغ غدیر اصفهان از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.
فراخوان ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در اصفهان در 9 بخش خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تحلیلی، پایگاه‌های اینترنتی، بازی و پویانمایی، کانال‌ها و شبکه‌های فضای مجازی، تلفن همراه و نرم‌افزار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش فناوری‌های نوین، رویدادهای ویژه و سواد فضای مجازی و رسانه‌ای اعلام شد.
در این نمایشگاه حدود 35 غرفه در متراژهای مختلف به ارائه آثار مرتبط با این جشنواره می پردازند که از آن جمله می توان به غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی، راسخون، خبرگزاری فارس، ندای اصفهان، فلق رایانه، رویش نیوز، خبرگزاری تسنیم، کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و ... اشاره کرد.
با توجه به اینکه اعلام فراخوان جشنواره 17 تا 31 تیرماه بود و 25 مردادماه داوری آثار انجام گرفت و 200 اثر ارسالی به جشنواره بررسی شد در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اصفهان در محل باغ غدیر از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
captcha