اتحادیه کانون‌های قرآن دانشگاه‌ها تشکیل می‌‌شود
کد خبر: 3633789
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
سجاد مردانه:

اتحادیه کانون‌های قرآن دانشگاه‌ها تشکیل می‌‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده کانون‌های قرآن و عترت در دبیرخانه گفتمان قرآنی از تلاش برای تشکیل اتحادیه کشوری کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها خبر داد.

سجاد مردانه، نماینده کانون‌های قرآن و عترت در دبیرخانه گفتمان قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: در نشست هم‌اندیشی مشترک که 30 مرداد با حضور دبیران کانون‌های قرآن دانشگاه‌های شریف، علم ‌و صنعت، تربیت مدرس، تهران و علامه طباطبایی برگزار شد، درباره تشکیل اتحادیه با هدف پیگیری جمعی مطالبات دانشجویان قرآنی و کانون‌های قرآن و عترت، هم‌اندیشی شد.
وی با تاکید بر اینکه نشست‌ها با دبیران کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های دیگر همچون دانشگاه‌های شهر اصفهان ادامه خواهد داشت، افزود: تلاش برای تشکیل یک اتحادیه کشوری به منظور پیگیری منظم بودجه‌ها و ساماندهی امکانات کانون‌ها، مدتی است، پیگیری می‌شود اما نیاز به انسجام و هم‌اندیشی وجود دارد تا بتوانیم تمام کانون‌ها را همراه کنیم.
در پایان نماینده کانون‌های قرآن و عترت در دبیرخانه گفتمان قرآنی با اشاره به همکاری‌های مشترک پیش رو میان کانون‌های قرآن و عترت گفت: برگزاری اردوهای جهادی قرآنی و برپایی موکب قرآنی در ایام اربعین از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هم‌اندیشی‌ها بوده است.

captcha