انتخاب شهردار براساس شاخصه‌های مطلوب و در چارچوب قوانين باشد
کد خبر: 3633989
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
بازوند:

انتخاب شهردار براساس شاخصه‌های مطلوب و در چارچوب قوانين باشد

گروه اجتماعی: استاندار لرستان با بیان این‌که توجه به سرانه درآمد مردم از عوامل موفقيت شورای شهر است، گفت: انتخاب شهردار خوب بر اساس شاخصه‌های مطلوب و در چارچوب قوانين باشد كه در صدور حكم از طرف دولت مشكلی به‌وجود نيايد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هوشنگ بازوند،  استاندار لرستان چهارشنبه، یکم شهریور درآيين تحلیف پنجمين دوره اسلامي شهر و روستا خرم‌آباد، گفت: عملكرد مديران و مسئولان بايد بر اساس رضای خدا باشد.
وی با اشاره به این‌که وظايف شورای شهر مطابق قانون اساسی از طرف دولت به آنان محول شده است، یادآور شد: توجه به سرانه درآمد مردم از عوامل موفقيت شورای شهر است.
بازوند گفت: انتخاب شهردار خوب بر اساس شاخصه‌های مطلوب و در چارچوب قوانين باشد كه در صدور حكم از طرف دولت مشكلی به‌وجود نيايد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهردار متولی موجود زنده‌ای به نام شهر هستند و باید در حفظ آن نهايت تلاش را داشته باشند
وی افزود: ارائه برنامه‌ريزی مناسب لازمه مديريت شهری است تا بتوان در راستای رسیدن به اهداف كوتاه‌مدت و بلندمدت در مسير توسعه و آبادانی گام برداشت.
بازوند با اشاره به این‌که مهندسی اجتماعی پايه و فنداسيون امنيت شهری است، گفت: مهيا كردن زندگی كيفی و امكانات رفاهی باعث جلوگيری از مهاجرت شهری خواهد شد.

captcha