پیشنهاد تأسیس دفتر شورای معارف سیما در مسجد جمکران
کد خبر: 3633993
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

پیشنهاد تأسیس دفتر شورای معارف سیما در مسجد جمکران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان متولی مسجد مقدس جمکران بر اهمیت همکاری مدیریت این مسجد مقدس با رسانه ملی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد، محمدزاده با بیان رویکرد جدید شورای معارف سیما گفت: به تازگی شبکه قرآن و معارف سیما عهده‌دار شورای معارف سیما شده که پس از رصد کردن موضوعات مختلف برنامه‌های قرآنی و معارفی را با توجه به نیاز جامعه ایران سیاست‌گذاری و هماهنگی می‌کند.
دبیر شورای معارف سیما گفت: یکی دیگر از مأموریت‌های این شورا تقسیم کار و ایجاد هماهنگی لازم بین شبکه‌های مختف سیما است که بر همین اساس می‌توان همکاری مؤثر بین مسجد مقدس جمکران با شبکه‌های تلویزیون را مهندسی نمود.
همچنین در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان متولی مسجد مقدس جمکران با بیان ظرفیت‌های موجود برای همکاری بین شبکه قرآن و معارف سیما ضمن پیشنهاد تأسیس دفتر شورای معارف سیما در مسجد جمکران اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌های مشترک رسانه‌ای در موضوع پژوهش و حوزه نشر امکان فعالیت بین رسانه ملی و مسجد جمکران وجود دارد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۳
0
0
تاسیس دفتر شورای معارف سیما اقدامی خوب و تاثیر گذار در زمینه‌های دینی و مذهبی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۰
0
0
نظارت دقیقی بر کار آنها صورت گیرد
captcha