ایجاد اشتغال و تولید؛ مهم‌ترین مصداق خدمت به مردم
کد خبر: 3634068
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
آیت‌الله میرعمادی تشریح کرد:

ایجاد اشتغال و تولید؛ مهم‌ترین مصداق خدمت به مردم

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان تلاش برای ایجاد اشتغال و تولید، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تلاش برای تحقق وعده‌های دولت و رئیس‌جمهور، حفظ وحدت و انسجام و هم‌افزایی برای پیشرفت را از مصداق‌های خدمت به مردم بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز پنج‌شنبه، دوم شهریورماه در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان که به‌مناسبت هفته دولت انجام گرفت، گفت: هفته دولت یک فرصت مغتنم و ارزشمندی است برای بیان کارها و فعالیت‌هایی که دولتمردان ما در طول سال انجام می‌دهند.
وی با بیان این‌که بیان خدمات دولت باعث تقویت انگیزه و امید در دل مردم است، افزود: علاوه‌بر این هفته دولت فرصتی است تا دولتمردان نگاهی به آنچه که باید انجام دهند و صفاتی که باید داشته باشند و الگوهایی که باید برای خدمت انتخاب کنند مرور شود.
آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: در بازدیدی که از آزادراه و راه‌آهن داشتیم  مشخص شد که کارهای مهمی در استان در حال اتفاق افتادن است که این کارها مرهون تلاش‌های استاندار است و استاندار لرستان الگوی تعامل و خدمت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در رابطه با مصادیق خدمت به مردم، گفت: اولین مصداق برای خدمت به مردم تلاش برای ایجاد اشتغال و تولید است کمااینکه امروز مصداق خدمت همین تلاش برای تولید و اشتغال است. هرکسی که برای ایجاد اشتغال و تولید قدم برداشت خدمت کرده است.
وی با بیان این‌که خدمت کردن در هر زمانی مصداق‌هایی دارد و امروز مهم‌ترین مصداق خدمت به مردم ایجاد اشتغال و تولید است، اضافه کرد: مصداق دوم برای خدمت به مردم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است. عمل ما چه مقدار در راستای اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی یک نظریه و ایده فراگیر است.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که در استان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی متنوع است، گفت: دشمن در جبهه اقتصادی با ما می‌جنگد او به این نتیجه رسیده که در حوزه نظامی و سیاسی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد چراکه قدرت نظامی کشور ما را دیده است در جبهه سیاسی هم آمریکا به‌دنبال شکاف بین مردم و نظام بود و این‌که مردم در ایران نقشی ندارند اما برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگ زرینی بود بر وجود دموکراسی، استکار به‌دنبال این بوده ایران را منزوی کند، حضور شخصیت‌های مختلف دنیا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران توطئه استکبار را شکست داد.
آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: یکی‌از مصداق‌های خدمت تلاش برای تحقق وعده‌های دولت و رئیس‌جمهور است. وعده‌های دوران انتخابات و چهار سال خدمت، پروژه‌های نیمه‌کاره باید به ثمر برسند و باری که در دولت یازدهم به زمین مانده را در دولت دوزادهم به ثمر برسانیم.
وی افزود: با توجه به این‌که آغاز فعالیت دولت وازدهم مصادف شده با برنامه ششم توسعه لذا باید آن‌را بومی‌سازی کنیم، باید تلاش کنیم وعده‌هایی که داده شده را عملی کنیم کمااینکه رئیس‌جمهور در دوران تبلغیات وعده سالانه 950 شغل را داده است. امروز خدمت این است که این وعده‌ها اجرایی شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری این‌که خدمت مصداق دارد و باید در راستای آنها خدمت کرد، اظهارکرد: مردم باید به دولت اعتماد کنند و اعتماد به دولت اعتماد به نظام اسلامی خواهد بود. اعتمادسازی کار مسئولان و مدیران است آنها باید مردم را خوشبین کنند.با اراده جدی به میدان بیایند تا مردم اعتماد کنند.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که یکی‌از مصادیق خدمت حفظ وحدت و انسجام و هم‌افزایی برای پیشرفت است، گفت: کسانی‌که دائماً ایجاد تفرقه و اختلاف می‌کنند به جامعه خدمت نمی‌کنند آنها مانع پیشرفت جامعه هستند باید این چیزهای سطحی و اندک و برخی بهانه‌جویی ها را کنار بگذاریم و هم‌افزایی کنیم چراکه این هم‌افزایی‌ها باعث ارتقا توانمندی‌ها می شود.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه توجه به بخش فرهنگ را متذکر شد و افزود: باید در راستای تقویت اخلاق، دیانت، تولید و اشتغال همت کرد چرا ما در قبال این‌ها مسئول هستیم و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.همچنین باید در زمینه تقویت اخوت، برادری، صفا و صمیمیت و مهربانی در جامعه تلاش کنیم و به‌دنبال گسترش تهمت و غیبت نباشیم.
captcha