مسئولان تحقق مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 3634517
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

مسئولان تحقق مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: مسئولان باید تحقق مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان روز گذشته 3 شهریور در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت دوازدهم که به تازگی کار خود را آغاز کرده است با پشتوانه بیش از 40 میلیون رای وارد صحنه شده و رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام افراد است چه آنانی که با وی موافق بودند و چه مخالفان او لیکن باید دانست که حضور میلیونی مردم مهر تائیدی به نظام مقدس ایران اسلامی بود.
 وی  موفقیت دولت را موفقیت نظام دانست و افزود: همه تلاش کنند تا دولت منتخب مردم در برنامه های خود موفق شود.
 مهدوی نژاد با تاکید بر توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: مسئولان باید تحقق مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند که در این راستا معیشتی گریبانگیر عده زیادی از مردم است، که همه باید دست در دست دهیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنیم.
 وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی قدرتهای جهانی در دهه های گذشته  اظهارکرد: دولتمردان مطمئن باشند اگر در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند ملت و رهبری قاطعانه از آنها حمایت خواهند کرد.
 مهدوی نژاد با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور اذعان کرد: اختلاف سلیقه طبیعی است اما این موضوع نباید وحدت کشور را برهم بزند چراکه دو قطبی شدن مملکت به سود هیچ کس نیست و نداهای تفرقه افکن هم غیرعقلانی و هم منفور است و مردم و رهبری نیز آنرا محکوم می کنند.
امام جمعه موقت سمنان گفت: تعامل با دنیا دستور اسلام است اما بدون تردید باید در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و کسانی که می خواهند از ملت ها برده کشی کنند ایستاد.
مهدوی  نژاد در ادامه همچنین به سالگرد ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و فاطمه(سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: دولت باید شرایط ازدواج جوانان را تسهیل کند تا شاهد اشاعه گناه در جامعه نباشیم.
 وی خواستار تسهیل در اشتغال جوانان نیز شد و بیان کرد: درست است که دولت باید زیرساخت های اشتغال را در جامعه فراهم کند اما از سوی دیگر نیز نباید فراموش کرد که تلاش و کوشش برای زندگی ننگ نیست و سیره ائمه نشان می دهد که برای کسب روزی حلال عرق می ریخته اند لذا خداوند انسانی را که تلاش نمی کند، دوست ندارد.
 منبع: خبرگزاری شبستان
captcha