14 دانش آموز مصدوم امروز مرخص می شوند
کد خبر: 3637426
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان:

14 دانش آموز مصدوم امروز مرخص می شوند

گروه اجتماعی: معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از ایسنا، بهروز اکرمی امروز 11 شهریور ماه با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خلیج فارس، با عرض تسلیت سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، تصریح کرد: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

وی با اشاره به اینکه 34 نفر تعداد کل مصدومان این حادثه بوده است، اظهار کرد: 5 نفر از مصدومین که وضعیت وخیم‌تری داشتند برای اقدامات ویژه‌تر درمانی به شیراز اعزام شدند که با وضعیت نامطلوب‌تری نسبت به دیگر حادثه دیدگان مواجه هستند.

اکرمی بابیان اینکه 29 نفر از مصدومان نیز جهت اقدامات درمانی در بیمارستان شهرستان داراب بستری شدند، اضافه کرد: امروز 14 نفر از مصدومان که مراحل درمانی آن‌ها انجام‌شده است، مرخص و دیگر حادثه دیدگان جهت برخی از آزمایش‌ها و اقدامات دیگر درمانی همچنان بستری هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: 5 نفر از متوفیان این حادثه به بندرعباس اعزام‌شده‌اند و ساعت 17 امروز در گلزار شهدا بندرعباس تشییع می‌شوند.

اکرمی افزود: از این تعداد 3 نفر به رودان، 2 نفر میناب و یک نفر هم در میناب خاک‌سپاری می‌شوند و یک نفر از متوفیان هم مستقیم از شهرستان داراب به شهرستان حاجی‌آباد اعزام‌شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه شب گذشته نیز بقیه دانش آموزان اعزامی از هرمزگان به این اردوی دانش‌آموزی به بندرعباس بازگشتند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و پیگیری خود را برای بهبود وضعیت مصدومان انجام می‌دهیم و هزینه‌های درمانی این حادثه دیدگان از بخش دولتی پرداخت می‌شود.
captcha