برگزاری سومین جشنواره استانی «ترنم بیداری» بسیج
کد خبر: 3638146
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
همزمان با عید سعید غدیر خم؛

برگزاری سومین جشنواره استانی «ترنم بیداری» بسیج

گروه فرهنگی: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان عنوان کرد: سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج با نام ترنم بیداری همزمان با عید سعید غدیر خم در همدان برگزار می‌شود.

رسول کرمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج با نام ترنم بیداری همزمان با عید سعید غدیر خم در همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره در موضوعات فرهنگ بومی و اقوام ایرانی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، جوانان و ولایتمداری، تقویت روحیه امید، نشاط و شورآفرینی در جامعه و استکبارستیزی برگزار خواهد داشت.
کرمی با بیان اینکه این جشنواره در چهار بخش با هشت موضوع برگزار می‌شود اضافه کرد: نزدیک به ۶۰ اثر در رشته‌های مختلف موسیقی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این میان، 15 اثر مجوز حضور در جشنواره را کسب نموده‌اند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان با اشاره به اینکه در این جشنواره گروه‌های منتخب موسیقی سنتی و سرودهای حماسی و پاپ به صورت زنده به اجرای برنامه خواهند پرداخت ادامه داد: سومین جشنواره آوا‌ها و سرود‌های حماسی، روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۱۷ در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا 10 شهریورماه سال جاری بوده است یادآور شد: اختتامیه سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج، ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد، قابل ذکر است بازدید از اجراها نیز برای علاقمندان موسیقی رایگان است.

captcha