اجرای طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی؛ اهم برنامه‌های مؤسسه عطر یاس
کد خبر: 3638250
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

اجرای طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی؛ اهم برنامه‌های مؤسسه عطر یاس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل مؤسسه عطر یاس شهر بابک با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده توسط این مؤسسه در فصل تابستان اظهار کرد: سعی ما بر این بوده تا تمامی برنامه‌های مؤسسه را حول محور طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کنیم.

مرضیه استبرقی، مدیرعامل مؤسسه عطر یاس شهربابک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) برنامه‌های اجرا شده در فصل تابستان مؤسسه عطریاس را تشریح کرد و گفت: در طول فصل تابستان و با وجود تعطیلی مدارس، مؤسسه قرآنی عطر یاس در شهربابک استان کرمان، طرح‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی اعم از تفسیر سوره لقمان، سوره ملک و سوره واقعه را پوشش داده است.
استبرقی از استقبال کودکان قرآن آموزان خبر داد و گفت: کلاس حفظ و مفاهیم قرآن کریم ویژه قرآن‌آموزان 4 تا 6 سال با استقبال زیاد این گروه سنی مواجه بوده است، در طول فصل تابستان حدود 45 نفر از 100 قرآن‌آموز مؤسسه در این کلاس حضور داشتند که با شیوه‌های نوین و داستان‌های قرآنی، مفاهیم قرآن را آموزش دیده‌اند.
مدیرعامل مؤسسه عطر یاس همچنین افزود: با وجود کمبود بودجه در مؤسسه و با همکاری اولیاء، حدود هشتاد نفر از قرآن‌آموزان را به اردوی یک روزه باغ تفریحی بردیم که با انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، خاطره خوشی را برای قرآن‌آموزان به یادگار گذاشتیم.
وی در پایان از شروع ترم پاییز در این مؤسسه خبر داد و گفت: تا کنون حدود شصت نفر برای ترم پاییز ثبت نام داشتیم و تا مهر ماه نیز روند این ثبت نام ادامه خواهد داشت.
یادآور می‌شود علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های مؤسسه قرآن عطر یاس می‌توانند به نشانی، کرمان، شهر بابک خيابان امام(ره)، جنب بانک ملت مرکزی، پلاک يک مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 03924222653 تماس حاصل کنند.

captcha