اختصاص 70 میلیارد ریال برای راه اندازی خانه‌های جوان در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3638437
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

اختصاص 70 میلیارد ریال برای راه اندازی خانه‌های جوان در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار به منظور راه اندازی خانه های جوان در استان خبرداد.

امان الله فیروزه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: مقرر است هشت خانه جوان در شهرستان‌های استان به منظور توسعه مشارکت ‎ ‌های اجتماعی جوانان راه اندازی شود.
وی ادامه داد: به همین منظور 70 میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده مالیات از سوی وزارتخانه به استان اختصاص یافته تا این خانه های جوان راه اندازی شود.
فیروزه با بیان اینکه مساحت این خانه ها در مرکز استان 700 متر مربع و در دیگر شهرستان ها 500 متر مربع است، افزود:  هم اکنون نقشه های این پروژه از سوی وزارتخانه در حال تدوین است.
وی با بیان اینکه امیدواریم کلنگ احداث این خانه ها تا پایان آبان ماه سال جاری زده شود، یادآورشد: تلاش می‌شود تا این پروژه ها تا سال آینده به بهره برداری برسند.
فیروزه عنوان کرد: خانه‌های هلال محلی برای هم اندیشی سازمان های مردم و نهاد و جوانان، برگزاری جلسات و مکان تفریحی و ورزشی است.
captcha