مجموعه سوالات متون فقه آزمون‌های کارشناسی ارشد
کد خبر: 3638959
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

مجموعه سوالات متون فقه آزمون‌های کارشناسی ارشد

گروه دانشگاه: کتاب مجموعه سوالات متون فقه آزمون‌های کارشناسی‌ارشد، اثر حامد رستمی نجف‌آبادی، دانش‌آموخته دکتری فقه و حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کتاب مجموعه سوالات متون فقه آزمون‌های کارشناسی‌ارشد، اثر حامد رستمی نجف‌آبادی، دانش‌آموخته دکتری فقه و حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.
در این مجموعه، تست­‌های تألیفی درس «متون فقه» 20 سوال مانند کنکور سراسری به­‌صورت تفکیکی و مجزا طرح شده، که تا آزمون 7 به­‌صورت مرحله­‌ای پیش رفته و از آزمون 8 تا 13 به­‌صورت آزمون­­‌های جامع تألیفی سوالات طرح شده­ است و سعی شده که حتی­‌المقدور سوالات تکراری و کپی­‌برداری از سوالات آزمون­‌های سنوات قبل و کتب تستی مؤسسات حقوقی استفاده نشود و سوالات استخراجی و ابداعی به اصطلاح تألیفی باشد و در عین حال از نکات و فصول مهم سوال‌خیز کنکور بالطبع، سوالات بیشتری طرح شده­ است؛ از آزمون 14 تا 18 آزمون­‌های کارشناسی‌ارشد مجموعه حقوق (سراسری و آزاد) سنوات قبل برای تطبیق و نمونه آورده و پاسخ داده­ شده است؛ از باب­‌های عبادات از طهارة تا نذر، سبق و رمایه، ظهار، صید، ذباحه، اطعمه و اشربه چون در آزمون کارشناسی­‌ارشد سنوات قبل سوالی تا کنون طرح نشده­، در این مجموعه نیز سوالی مطرح نشده­ است. پاسخنامه سوالات کاملا تشریحی و در عین حال موجز و مفید است و دانشجو را در تسلط به مباحث یاری می­‌کند؛ در عین حال پاسخ­نامه­‌ها منبع خوبی برای مطالعه مختصر مباحث «متون فقه» است.
برای مطالعه منبع اصلی می­‌توانید «متون فقه جزایی؛ حدود، قصاص و دیات» چاپ شده توسط مؤلف و هم­چنین کتاب «متون فقه خصوصی؛ بیع و خیارات» زیر چاپ توسط ناشر را جهت مطالعه و تسلط بیشتر بر مباحث استفاده نمائید. این کتاب علاوه بر داوطلبان آزمون کارشناسی­‌ارشد مجموعه حقوق می­‌تواند مورد استفاده داوطلبان آزمون­‌های حقوقی از جمله آزمون دکتری مجموعه حقوق و داوطلبان آزمون کارشناسی­‌ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی قرار گیرد که به همت انتشارات خرسندی چاپ و منتشر شده است.
captcha