اعلان برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3639363
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

اعلان برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اعلان برنامه های هفته امربه معروف و نهی از منکر یکی از برنامه های این هفته را اشاعه فرهنگ امر به معروف و تذکر لسانی عنوان کرد وگفت: نشست‌های علمی و دانشگاهی در این راستا با محوریت جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، محمدجواد بیات معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان چهارشنبه 15 شهریور ماه در جلسه ستاد هماهنگی شئون و مناسبت‌های مذهبی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، همزمان با اول محرم ابراز کرد: برپایی نماز در 24 نقطه از استان با محوریت تشکل‌های مذهبی از جمله برنامه‌ها است.
بیات با اشاره به اینکه روز دوم هفته با عنوان ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، بر بازگشایی مدارس در این روز و نواخته شدن زنگ مدارس اشاره و بیان کرد: یک هزار و 500 شورای امر به معروف و نهی از منکر استان در نواحی و مناطق 19گانه استان برنامه دارند.
وی روز سوم از این هفته را، اشاعه فرهنگ امر به معروف و تذکر لسانی عنوان و اضافه کرد: نشست‌های علمی و دانشگاهی با محوریت جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
این مسؤول روز چهارم هفته امر به معروف و نهی از منکر را تأکید بر سلامت محیط اداری عنوان کرد و با اعلام اینکه 136 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات استان فعال است، گفت: برگزاری جلسات هم‌اندیشی در این روز از جمله برنامه‌ها است.
بیات به برپایی همایش امر به معروف و نهی از منکر هم اشاره کرد و گفت: تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌ها است.
وی به تشکیل کمیسیون امور بانوان با محوریت ترویج امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همایش با حضور بانوان برگزار می‌شود.
بیات سالم‌سازی محیط و کسب و کار و تقویت اقتصاد مقاومتی را از دیگر عناوین روزهای این هفته اعلام و ابراز کرد: با حدود 50 هزار واحد صنفی فعالیت‌های فرهنگی خود را در این روز گسترش می‌دهند.
این مقام مسئول اظهار کرد: 9 ستاد شهرستان در 27 بخش و شهر موضوع امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند.
نماینده ای از آموزش و پرورش نیز در این جلسه عنوان کرد: ساعت 9:30 پنجم مهر ماه همزمان باششم محرم الحرام همایش حسینی «احلی من العسل» با حضور بیش از هزار دانش آموز در حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود.

captcha