بازخوانی 4 خطبه در طرح «ميثاق با غدير و صهبای غدير» در یزد
کد خبر: 3639576
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

بازخوانی 4 خطبه در طرح «ميثاق با غدير و صهبای غدير» در یزد

گروه اجتماعی: دبير ستاد مبشران غدير یزد با اشاره به اجرای طرح‌های ميثاق با غدير و صهبای غدير در ايام امامت و ولایت گفت: در قالب اين طرح‌ها چهار خطبه مهم بازخوانی و تفسير مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا پيرنيا، دبير ستاد مبشران غدير عنوان کرد: در قالب طرح‌هاي صهباي غدير و ميثاق با ولايت، خطبه‌هاي غدير، فدكيه، حضرت زينب (س) در كوفه و خطبه امام سجاد (ع) بازخواني و تفسير مي‌شود.
وي با تشريح طرح صهباي غدير بيان كرد: در قالب اين طرح مسئول مرکز آموزش مداحان استان يزد در جلسه‌اي با بانوان مداح و سخنرانان مذهبی، نحوه بازخواني اين خطبه‌ها را آموزش خواهد داد.
پيرنيا افزود: هر يک از بانواني كه در اين دوره‌ها آموزش‌ ديده‌اند، در جلسات خانگی به بازخوانی این خطبه ها در ماه‌های مختلف به ويژه ذي الحجه، محرم، صفر و ... مرتبط با موضوع، خواهند پرداخت.
وي در مورد طرح ميثاق با غدير نيز گفت: اجراي اين طرح در راستاي تجديد پيمان با حضرت علي (ع) همزمان با آغاز برنامه عيدانه 96 انجام مي‌شود.
پيرنيا تصريح كرد: در اين طرح به بازخوانی خطبه غدیر پرداخته خواهد شد و تلاش مي‌شود با اجراي اين طرح، روحيه ولايتمداري، ولايت پذيري و پاي‌بندي به ميثاق با ولايت در بين مخاطبان تقويت شود.
منبع: مبشران غدیر
captcha